2013. július 26., péntek

17. Smároltál Claireel?

Köszönöm szépen a 6 komit!:) Picit reménykedtem, hogy több lesz, mert az előzőkre több jött, de nem baj. 
Mondjuk meg is értem, mert az előző rész nem lett valami hú de jó!
És BOCSIII, hogy ilyen későn hoztam....:(<3





Mivel Justin eléggé gyorsan hajtott, ezét vagy 5 perc alatt ott is voltunk Clairéknél. 
Még mindig nagyon ideges vagyok Harold miatt. 1 hete ismer. Hogy jön ő ahhoz 1 hét után, hogy megmondja kivel járok meg ilyenek. És ami a legjobban bosszant, anyám mi a faszért hagyja ezt? 
Amíg nem jött ez a hapsi, addig anya is nagyon bírta Justint.  Semmi baja nem volt vele. De nem érdekel mit mondanak. Szeretem Justint és kész. 
Kiszálltunk a kocsiból és elindultunk be a házba.  Mintha otthon lennék  kopogás/csngetés nélkül benyitottam. Nálunk ez mindig így megy.   Anyuékat sem zavarja. 

- Megjöttünk! - kiabáltam.
- Sziasztok! - intett Oliver a kanapéról. 
-  Csá tesó! - pacsizott le vele Justin, majd leült mellé.
- Claire? - kérdeztem. 
- Még a szobájában pakol. - mondta Oliver.  Felmentem és megnéztem mit is pakol ilyen sokáig az én legjobb barátnőm. Egyszerűen imádom Clairet!

- Hahi csjooos! - öleltem meg.
- Szióóó! - ölelt vissza. - Jókor jössz! Segítesz pakolni? 
- Persze. De mit kell neked még pakolni?
- Ezeket összeszednéd? -  nyomott kezembe egy listát - És akkor már minden  meg lesz. Még én is összeszedek pár cuccot. 
- Oké. Tartozol egyel! 
- Tudoom! De köszii! - ölelt meg.
- Szívesen, de siess! - toltam el magamtól - Na akkor mi is kell neked? - néztem végig a listán.

Sampon
Balzsam
Fésű
Telefon töltő
Szexi pizsim   
És az összes cucc, ami a fiókomban van

- Szexi pizsim?? Mire kell az neked Claire? Csak nem lettél rossz kislány? - nevettem.
- Hahahahahaa!  Tudod te azt. És mi van ha ez lettem? Mit vársz tőlem, Oliverrek járok?  Na de inkább szedd össze azokat! - bökött a papírra. 
Elindultam a fürdőbe összeszedni a dolgokat.  Sampon, balzsam.....és végül kipakolni mindent a fiókból.  Pakolás közben egy eléggé fura dolgot találtam a fiókban.  Egy rózsaszín szőrös bilincset. 

- Jézusom Claire!  Ez meg mi? - nevettem miközben kihúztam a fiókból  a bilincset. Te atya ég! Miket csinál ez a lány?!
-  Ne máááár! Tedd bele e bőröndbe! - vette ki kezemből és beledobta az előbb említett dologba.  
- Kezdem sejteni mit is akarsz csinálni... - nevettem tovább.
- Mintha te nem próbáltad volna még ki! - vágta be a durcit.
- Naaaa ne legyél már ilyen! - öleltem meg - Csak hülyéskedtem tudood. - fúrtam fejem nyakába. 
- Tudoom! - ölelt vissza - Remélem hoztál buliruhát, mert este buli lesz! - tolt el annyira, hogy lássa arcomat.
- Igen hoztam. Anélkül el sem indulok! - kacsintottam.
- Oké ez megdumálva.  Nem tudod, hol a telóm?
- Ööööm nem nem láttam. Várj megcsörgetlek. - és elővettem telefonomat. Kikerestem Claire nevét.
- Jézusom! Miért ez a kép van bent? Borzalmas... - káromkodott, mikor meglátta, hogy melyik képét raktam be a neve mellé.
- Nem is igaz! Nekem tetszik!  

                                 Ő Claire. Imáddooooom! Ő a legeslegjobb barátnőm.<33 Annyira imádjuk egymást, hogy néhányan  kicsit félreértették ezt az egészet....:DD  De nem csak barátok vagyunk!

- Csajok jöttök már? - jött be a szobába Oliver.
- Igen megyünk! - engedtük el egymást és lementünk. Justin az ajtónak támaszkodva várt minket. Ahhhw olyan szexi amikor így áll. Meg úgy eleve az.  Odamentem hozáá és megcsókoltam. Természetesen visszacsókolt.  

- Khööömmm...mehetünk? - állt mellénk Claire. Bólintottam  és elindultunk kifelé. Justin kocsijával mentünk.  Útközben sokat hülyéskedtünk és röhögtünk. 

Ez a hely valami csodálatos! Nem is tudom Claire miért nem mesélt soha erről a helyről. A ház közvetlen a tengerparton van. Senki sincs a közelben. A szomszéd ház vagy 500 méterrel arrébb van. Tökéletes. 

Épp az ágyon feküdtem amikor Claire rohant be.

- Carlyyyyyyy! - huppant le mellém az ágyra. - Ezt nézd mit találtam. - tartott arcom elé egy könyvet.
- Úristen! - vettem ki kezéből - Ez mikor  volt? 
- Tavaly amikor Taylor szakított veled és elmentünk bulizni. Annyira bebasztunk, hogy lesmároltuk egymást. - és tényleg smároltunk. Nem emlékszem rá, de van bizonyíték...







Igen igen ez sokak számára undorító és most biztos leszbikusnak  vagy kurvának  tartotok, de ez nem így van. Tényleg nagyon  be voltunk nyomva és...hát igen.. Én sem gondoltam magamról soha, hogy ilyet csinálok.  De nem történt semmi más!!

- Oké erről a fiúknak nem kell tudnia! - csuktam be a könyvet, ami bizonyára Claire régi naplója lehetett. 
- Miről nem kell tudnunk? - jöttek be a szobába. A könyvet gyorsan a hátam mögé dugtam.  Na jó most mi a francot mondjunk nekik? Elvégre mégsem mondhatjuk azt nekik hogy: Ááá semmi csak tavaly smároltunk egy sort.
Most legyél okos Carly.  Félve Claire felé pillantottam, aki szintén olyan fejet vágott mint én. Ahhj mit mondjunk nekik? 
- Miről nem kell tudnunk? Elmondanátok? - tárta szét karját Oliver.
- Hát arról, hogy....hogy a szomszéd..egy nagyon..nagyon idegesítő ember? - nézett rám Claire.
- Igen! Jobb ha nem beszéltek vele! Kissé kattant az ember.  - erősítettem meg Claire válaszát.
- Oké ezt nem vesszük be! Mit rejtegetsz a hátad mögött? - jött Justin közelebb.
- Semmit. Semmi sincs a hátam mögött. 
- Biztos? - mászott fölém Justin és megcsókolt. Késztetést éreztem, hogy visszacsókoljak.
Észre sem vettem, de amíg én ámuldoztam Justintól, addig ő hátam mögé nyúlt és kivette a könyvet.
- Baszd meg Carly! - állt fel Claire és kapkodni kezdett a könyvér.
- Bocsii, de kicsit elkábultam. - álltam fel és én is a könyv után hadonásztam. - Justin add vissza kérlek! 
- Mi van? Ti smároltatok? - nevetett fel. Röhög rajta?  Azt hittem tökre ki lesz akadva. 
- Ez komoly? - vette el a könyvet Oliver.
- Ez komoly Carly? - nevette még mindig Justin.
- Claire hallod cica, te egy állat vagy! - röhögött Oliver is. Én nem értem ezeket a srácokat.
- Ahhj igen csókolóztunk,de csaj egyszer és nem történt semmi más! - ismertem be. 
- És akkor is halálrészegek voltunk. Elmentünk ketten bulizni, Carly akkor szakított a pasijával és... - intette a napló felé.
Justin és Oliver hatalmas röhögésbe törtek ki. Most komolyan nem értem őket. Clairrel értetlen fejjel néztünk őket. 
- Most nem értelek titeket. Azt hittem tökre ki lesztek akadva és undorodni fogtok vagy valami ilyesmi. - álltam fel.
- Ha undorodnék, megtenném ezt? - kérdezte Justin és derekamnál fogva magához rántott, majd megcsókolt.  Ahhhhw olyan jól csókol! Imádooom!<33

Az este többi részét filmezéssel töltöttük. Meg  beszéltük, hogy holnap  este elmegyünk bulizni, napközben meg majd kitalálunk valamit. Már nagyon késő van és fáradtak vagyunk így eljöttünk aludni. Justin azóta is röhög a smárolós dolgon, én pedig még mindig nem értem. Pasik..!  Néha bonyolultabbak mint a nők!  
Most itt fekszek Justin karjaiban és várom, hogy elnyomjon az álom...

Sajnálom, ha nem lett olyan jó/izgalmas mint amit vártatok..:/ Kicsit későn kezdtem el írni és elfáradtam...
A következő részbe megpróbálok több izgalmat vinni. 
Azért megköszönném, ha ide is írnátok komikat!<33 
 








 

 

6 megjegyzés:

  1. Fhúúúú :DD Nagyon jóó lett :$$ Várom a kövit *o* Siess veleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! <33

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett siess a kövivel :) <33

    VálaszTörlés
  3. áhw, imádom. smároltak??xD jó lett, siess akövivel:)<33♥xoxo

    VálaszTörlés
  4. wááááááááhhhhhhh *-* nagyon jó lett siess a kövivel *-* :)

    VálaszTörlés