2013. július 10., szerda

15. You never lose me.!

 MEGHOZTAM EZT A RÉSZT IS.   KÖSZÖNÖM SZÉPEN A  7 KOMIT!:) NAGYON ÖRÜLTEM NEKI.  JÓ OLVASÁST!;)<3






Érdekes egy délután lesz!
 

Nagyon remélem, hogy már tényleg nem éreznek egymás iránt semmit!  Lehet, hogy csak azért van velem Jus, hogy elfelejtse Jessicát?  Ne ne ne! Inkább nem gondolok erre.   Egyszerűen, csak jól érzem magam. Justinnal.  A pert nem volt olyan messze, így gyorsan odaértünk. Kipakoltuk a cuccokat a kocsiból és kerestünk valami helyet, ahol árnyék is van, de napozni is lehet.  

- Mondjátok, hogy itt jó ez a hely!  Egy métert sem bírok tovább menni!- nyavalygott Logan.
- Logan. Kb 100 métert jöttünk el a kocsitól. Ez most komoly, hogy ennyit nem bírsz? - nevettem el magam. Logan mindig is nagyon, nagyon lusta volt.  Leraktunk mindent. A srácok elmentek úszni egyet. Én kint maradtam napozni Jessicával. Kezd idegesíteni a csaj. Állandóan Justin bámulja.  Kezdjek aggódni?

- Jobb ha vigyázol vele.- törte meg a csendet,de nem nézett felém.
- Mégis kivel?
- Hát Justinnal. Nem  az a fajta, aki sokáig bírja egy csaj mellett. tennéd, ha  .- utálom ha okoskodnak.
- Attól még, hogy jártál vele, az még nem azt jelenti, hogy mindent tudsz róla. 
-  De én    a helyedben lennék nem lennék ilyen  nyugodt.
-  Kezdesz nagyon idegesíteni.
- Higgy nekem!  Amíg együtt voltunk nem egyszer csalt meg. 
- Akkor miért bocsájtottál meg neki?
- Mert azt hittem tényleg szeret. De tévedtem.  Senki sem szeret úgy igazán. Mindenkit csak kihasznál. Jobban tennéd, ha szakítanál vele.
- Blah blah blah......hidegen hagy a véleményed. Látszik, hogy még nem tetted túl magad rajta.  
- De igen én már nagyon is túltettem magam rajta.  Semmit nem érzek iránta.       Logant szeretem. 
- Apropó Logan. Ha bármivel megbántod a tesómat vagy valamit csinálsz vele, nem éled meg a másnap reggelt. 
- Félnem kéne tőled? 
-  Én nem  foglak bántani. 
- Ohh akkor biztos felbérelsz valakit. Kinézem belőled.
- Nem kell felbérelnem senkit....
- Ch!

Ekkor Justinék futottak ki a vízből .

- Édes drága kicsi szerelmem úgy szeretlek! - ölelte át  felhevült testemet, az ő hideg, vizes testével. 
- Áááááá! Te nem normális!- ugrottam ki  a napozóágyból. - Idióta!- ütöttem meg mellkasát.
- És szereted ezt az idiótát? 
- Csak akkor, amikor nem ilyen hülye!
- Hülye? Igen?! Na gyere csak ide! - és felkapott vállára, majd a víz felé kezdett vinni.
- Ne ne neeeeee! Tegyél le!- ütöttem hátát.
- Oké! Te kérted.- mondta, majd beledobott a vízbe.  Feljöttem a víz fölé és levegőért kapkodtam. 
- Úgy értettem, hogy a parton tegyél le te seggfej! - igazítottam meg fürdőruhámat.
- Nem hallottam. Mit is mondtál?
- Semmit.- indultam el kifelé.
- Helyes! - egyik kezével átölelte vállamat és úgy mentünk tovább.
- Ajjjjj szeretlek te  majom! - öleltem át.
- Én is! - puszilta meg vizes hajamat.  Jessica ölni tudott volna a szemeivel, amikor meglátott minket.  Haaaj édes istenem látom rajta, hogy halál féltékeny. Szánalmas a csaj. Hát szegény Logan! Ha azt hiszi, jól kifogok jönni a csajjal, akkor nagyon rosszul hiszi. Már most utálom. Jó persze részben a féltékenység is beszél belőlem, de eleve nem olyan szimpatikus.            

- Kértek jégkását? - mentünk oda kézen fogva. 
- Aha persze. Jess? - nézett Logan Jessicára. 
- Igen köszi.
- Oké. Gyere kicsim.- indultam el Jussal.
- Carly! Nem mehetnénk mi ketten? - állított meg Logan.
- Valami baj van?
- Nem semmi, csak beszélni akarok veled.
- Jól van. Nem baj?- néztem Justinra.
- Nem semmi baj. Siess vissza! - puszilt meg.
- Oké. Logan mehetünk?
- Igen.- indultunk el.
- Miről akarsz beszélni?
- Nekem ez nem tetszik!
- Mi?
- Hát ez az egész. Hogy Justin meg Jessica.
- Igen tudom. Nekem sem tetszik. Szerinted van rá esély hogy.........esetleg.. ők ketten..újra..
- Nem hiszem.  Nem tudom.
- Hát az igazság az, hogy Justinon nem látszik, hogy érezzen még valamit Jessica iránt, de a barátnőd szerintem még szereti. 
- Szereti Justint?
- Hát igen. Amíg ti úsztatok, addig olyanokat mondott nekem, hogy vigyázzak Justinnal, meg hogy, jobban tenném, ha szakítanék vele. Érdekes a csaj. Te igazán szereted?
- Nem tudom. Tetszik meg minden, de nem érzem igazán, hogy annyira nagyon odalennék érte. De ha valami olyasmit csinálna, ami nekem nem tetszik, akkor azért kiakadnék. - megérkeztünk a büféhez. Vettünk 4 jégkását és indultunk vissza. 

Nem messze voltunk tőlük, de ők ezt nem vették észre. Jessica egyszer csak fogta magát és lesmárolta Justint. Nah még hogy túl tette magát Justinon!  Legszívesebben most odamentem volna és megtéptem volna a csajt, de próbáltam nyugodt maradni. Szóltam Logannek is, hogy majd otthon intézzék el és ne itt.

- Khöööm. Nem zavarunk? - köszörültem meg a torkom. Erre rögtön szétrebbentek. 
- Ez meg így mi volt? - ült le Log Jessica mellé.
- Őőő hát mi csak.....
- Oké oké! Nem kérem a részleteket! - emeltem fel a kezem. - Nesze! - nyomtam Justin kezébe a jégkását, amit a fejére kellene inkább öntenem! De nyugodt vagyok. Nyugodt. Túlságosan is. 

Megkértem a többieket, hogy inkább menjünk haza. Gyors összepakoltunk és haza mentünk. Egész úton nem szóltam senkihez.  Próbáltam kitalálni, mit mondjak Justinnak, ha hazaértünk. Ahhhj  de nehéz beolvasni valakinek, ha szereted!  Igazából n akarom nagyon lecseszni, mert a csaj csókolta meg, de visszacsókolt. Na mindegy.  Emiatt nem fogunk szakítani.  Haza is értünk. Hozzánk haza. Log hazavitte Jessicát így ketten voltunk otthon Jussal. Anya még dolgozik. Még hogy többet lesz velünk itthon.

- Még mindig szereted? - fordultam Justin felé.
- Micsoda? Nem! Én téged szeretlek! 
- Akkor miért csókoltad meg?
- Ő csókolt meg engem!
- De te visszacsókoltál! 
- Nem tudtam mit csináljak. Egyszer csak letámadott és nem tudtam mit csináljak.
- Szóval, ha nem tudod hogy, mit csinálj, akkor fűvel fával smárolsz?
-  Dehogyis!  Figyelj! - fogta tenyere közé arcomat.- Tudod, hogy szeretlek! Egyszer már majdnem elveszítettelek  és nem akarlak még egyszer. 
-  Sosem fogsz elveszíteni! - ráztam meg fejem és nyaka köré fontam kezemet. 









REMÉLEM TETSZETT!:) ERRE A RÉSZRE IS VÁROM A KOMIKAT!:)<33



8 megjegyzés: