2013. július 16., kedd

16. Pont te tiltasz el tőle?!

- Sosem fogsz elveszíteni! - mondtam és karjaimat nyaka köré fontam.
- Remélem is! - adott puszit számra. - Most megyek. Holnap suli. 
- Oké. 
- Szeretlek! - szorított magához.
- Én is téged! - elváltunk egymástól és elindult kifelé. 
- Holnap reggel érted jövök  fél 8-ra. Legyél kész! - kacsintott az ajtóból.
- Jó készen leszek! - csuktam be az ajtót.  

Holnap hétfő..ne már!!  Én is ügyes vagyok ám nem tanultam semmit holnapra.  Jó oké nem mintha  máskor tanulnék,  de azért néha-néha kinyitok egy-egy könyvet.   Csak nem engem fognak feleltetni...

MÁSNAP

Ezt elkiabáltam! Most feleltem  töriből és persze, hogy egyes lett... Utálom a tanárt! Nem mintha ő szeretne engem..

- Faszom baszd meg ebbe a rohadt tanárba! - ütöttem bele ököllel a szekrényembe. 
-  Nyugi Carly! Figyelj szívi ezt TE cseszted el, mert nem tanultál! 
- Köszi Claire nagyon köszönöm!
- Nincs igazam?
- Ahhj de igen. Kurvára elegem van belőle! Amikor tanulok, hót  ziher hogy nem én felelek. Most meg, most baszod én kapok szar jegyet.. 
- Majd kijavítod! Hisz van még másfél heted. - ölelt meg.
- Sokra megyek azzal a másfél héttel. - öleltem vissza. - Így is úgy is bukásra állok belőle.
- Csak megadja a ketteset.
- Áhh szarok rá. Megbukok, megbukok.  Sosem volt az erősségem a töri.
- Igen azt tudjuk. - nevetett. - Menjünk kajálni. Éhen halok! - húzott az ebédlő felé.
- Mint mindig. - vettünk kaját, és leültünk az egyik szabad asztalhoz.   Általában inkább hülyülünk és röhögünk mint, hogy együnk, vagy másik esetben házit írunk. De ez nagyon ritkán fordul elő. 

- Hali csajok! - ült le hozzánk Oliver és Justin. 
-  Szia kicsim! - adott puszit Justin.
- Helló. - öleltem át. 
- Nagy a szerelem. - mosolygott Claire.
- Pont te mondod, aki egész eddig smárolt a pasijával?! 
- Egyszer élünk! - nevetett. 
- Házi? - mutatott Jus az előttem heverő füzetre.
- Aham. Mivel tegnap és azelőtt valaki annyira lefoglalt, hogy nem tudtam megcsinálni.
-  Huuh akkor nagyon jó fej gyerek lehet. - vigyorgott.
- Egoista.
- Én? Én egoista? Ugyan dehogyis! - nem válaszoltam csak elkezdtem nevetni. Valljuk be,  Jus tényleg egoista...nem is kicsit.  Na jó ezt nem én mondtam!  

Justinnal mentem ma haza. Azt mondta, hogy mivel ő hozott el, ezért neki is kell elvinnie. 

- Itt is vagyunk.
- Gyere be légyszíííííí! - könyörögtem neki.
- De nem....
- Na kérlek!
- Jól van. - kiszálltunk a kocsiból és bementünk.  Anya valószínűleg itthon van, mert valamin nagyon röhög, De nem egyedül van. Logan  nincs itthon. Akkor meg kivel  röhög ekkorákat.  Kézen fogva besétáltunk a nappaliba, ahol anyám egy pasi (?!) ölében röhögcsél.  Ez meg ki? 

- Khöööm.. 
- Ohh sziasztok gyerekek! - pattant fel anya. 
- Jó napot! - köszönt Jus.
- Már megmondtam Justin, nyugodtan tegezhetsz.  Na szóval, Carly és Justin, ő itt Harold a barátom. Harold, ő itt a lányom Carly és a barátja Justin.
- Sziasztok! Engem is tegezhettek! 
- Oké akkor Helló! - fogtam vele kezet. Fura ez a pasi. Nem szimpi.  

Már vagy egy órája itt lent ülünk és beszélgetünk anyámmal, meg az új hapsijával.  Ez a pasi halál unalmas.  Jöhetne már egy alkalom, amikor elhúzhatunk innen.

- Megjötteeeeem! - kiabált Logan.  Ez  az!!  Ki rohantam, megragadtam Logan kezét és visszarohantam vele a nappaliba. 
- Nézzétek itt van Logan! Beszélgessetek vele, mi pedig felmentünk. Sziasztoook!  - hadartam el. Megragadtam Justin karját és felrohantunk a szobámba.  Na végre megszabadultam ettől a Haroldtól vagy kitől. Annyira unalmas és idegesítő! Esküszöm ennél még  Kendy is jobb. Na jó ezt nem mondtam komolyan. Kendy egy hülye kis kurva. Bezzeg apám ezt nem veszi észre. Mindegy. Én szóltam neki, nem hallgatott rám. Majd, ha jól otthagyja az a kis ringyó, akkor rájön, hogy nekem volt igazam.  

- Nem akarok senkit megbántani meg semmi, de ez a Harold egy kissé..
- Idegesítő és unalmas? - dőltem le az ágyamra.
- Hát igen. - feküdt le mellém Justin is. 


 1 HÉTTEL KÉSŐBB


És sikeresen megbuktam töriből. Tudtam, hogy ez lesz a vége, de nem nagyon izgatott. Engem nem érdekelt, anyám alig foglalkozik velem mióta megvan neki Harold, apám meg hát igen. Most különben is mit tudna velem kezdeni  hiszen ő Los Angelesben él, mi pedig Floridában.  Ennél messzebb már nem is tudott volna menni! Fáj, hogy  elváltak anyuval, fájt, hogy elköltözött, és fájt, hogy ilyen messze költözött. Igaz minden évben minimum 2x elmegyünk hozzá Logannel. De azt is csak akkor, ha Kendy nincs ott. Rettenetesen utálom azt a nőt! Logan is utálja, de én jobban. Hülye nyávogós liba. 

- Carly Else azonnal gyere ide! - kiabált anya.- Tudom, hogy a töri nem az erősséged és nem szereted, de nem hiszem el, hogy annyira nem voltál képes, hogy  annyit tanulj, hogy legalább a kettesed legyen meg! 
- Anya hidd el én tanultam és próbálkoztam javítani, de a tanár utál engem!
- Akkor is igyekezhettél volna jobban!
- Bocs hogy nem vagyok olyan szuper tanuló mint amilyen te voltál!
- Ne beszélj így édesanyáddal! - kiabált rám Harold. 
- Te meg mit szólsz ebbe bele? Semmi közöd hozzá! Inkább húzzál vissza a tévé elé és ne avatkozz bele!
- Oké Carly figyelj! Anyáddal azt vettük észre, hogy mióta együtt vagy Justinnal, azóta romlanak a jegyeid. Az a gyerek nincs rád jó hatással Carly! Nem találkozhatsz vele többet! - egy hete ismer és már ő dönti el, hogy mi lesz velem?!
- Te még is ki a faszom vagy nekem, hogy már az én sorsomról döntesz?! Tudod mit? 17 éves vagyok  és pont ezért, nem TI fogjátok eldönteni, hogy mit csinálok, kivel beszélgetek, kivel találkozok és hogy ki lesz a pasim!  
- Elég! - üvöltött anya. - Most azonnal  bocsánatot kérsz Haroldtól, amiért így beszéltél vele! 
- Szakadjatok le rólam! - kiabáltam és felrohantam a szobámba.  Nem tilthatnak el Justintól. 17 éves  vagyok. Nem mondhatják meg, hogy ki lesz a barátom. Elegem van belőlük!  Utálom őket! Csörgött a telefonom. Claire az.

- Hahi csajos! Akkor mehetünk?
- Hova? - szipogtam.
- Tudod, megbeszéltünk hogy négyen elmegyünk a szüleim nyaralójába egy hétre. Jössz vagy nem?
- Persze megyek. 
- Oké. Akkor 6-ra gyere át. Puszi!
- Szia! - azzal le is tettem.  Felhívtam Just, hogy jöjjön el értem. 

- Szia kicsim! Eltudnál jönni értem 17:45 -re? Onnan tudnánk menni Clairehez.
- Szia! Persze igen ottleszek. De mi a baj? Csak nem sírsz?
- Majd a kocsiban elmondom. Most megyek pakolok. Szeretlek!
- Én is. - és ki is nyomtam. 

Bőrönd elő, és belerakni a fél szekrényemet. Fogkefe, fésű, hajgöndörítő, sampon és még egyéb hasznos cuccok.     Egy kocsi közeledését hallottam. Kifutottam az erkélyre és láttam, hogy Jus megjött.  Felkaptam a bőröndöm és lerohantam a lépcsőn. 

- Hova hova kisasszony? - jött oda anya  csípőre tett kézzel.
- Nem mindegy az neked? - vettem fel a cipőmet.  Kinyitottam az ajtót és indultam kifelé. Jus a kocsinak támaszkodva várt rám. 
- Nem mész sehova! - rántott vissza Harold.
- Még jó, hogy nem te mondod meg! - rántottam el kezem és Justinhoz rohantam. Átöleltem és szenvedélyesen megcsókoltam úgy, hogy anyáék azt tökéletesen lássak.  Beraktam a cuccomat a csomagtartóba és beültem a kocsiba. Padlógáz és GO CLAIRE!  

- Mi volt ez az előbbi? - nézett egy pillanatra felém Justin.
- Megbuktam töriből, ezért Harold eltiltott tőled. Nem mehetek sehova, nem csinálhatok semmit. 
- Ezért szeretlek én téged! - kacsintott rám.  


 Senki sem mondhatja meg nekem, mit csináljak!

 Remélem ez a rész is tetszett!:) Köszönööm szépen az előző részhez való komikat!  Ide is várom őket!;)<33
















6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett*-* Profi vagy♥

    VálaszTörlés
  2. áááhhhhhhhhhhhhhhhh*-*
    KIBASZOTT :DD jó lett :DD
    AZONNAL kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Uram Isten!Ez kibaszottul,eszméletlenül,őrjítően,tökéletesen jó lett!-remélem érzed ezekből a szavakból,hogy mennyire is büszke vagyok rád!Imádtam ezt a részt is!Siess a következő résszel! <3 : )

    VálaszTörlés
  4. WÁÁÁHH*-* imadom gyorsan köviit :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!Én vagyok az új feliratkozód :DDD Mikor lesz a kövi,?? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja tényleg nem tudok feliratkozni vmiért...:(

      Törlés