2013. augusztus 10., szombat

20. My Life With You (+18)

Sziasztok.!:) 
Igen tudom régen volt rész, de meghoztam.:)
Nos, remélem észrevettétek, hogy ennek a résznek a címe ugyanaz mint a blog neve. Ez nem is véletlen. 
Úgy döntöttem, hogy befejezem ezt a blogot. Tudom, hogy ez most váratlanul ért titeket, de higgyétek el engem is. 
Már nem tudom, hogyan folytatni tovább a történetet. Nincs semmi ötletem és úgy éreztem, itt az ideje, hogy elhozzam a befejező részt. 
Nagyon, de tényleg nagyon köszönöm azoknak akik rendszeresen olvasták, és kommentelték a blogot. Nagyon szerettem ezt a blogot és nehéz volt meghozom ezt a döntést, de ennek így kell lennie.  Sajnálom. 
Még egyszer nagyon szépen köszönök nektek mindent.!!  
Szeretlek titeket és remélem az utolsó rész is tetszeni fog, és mosolyogva olvassátok végig:) 
Remélem a másik kettő blogomnál még találkozunk.!<33333333



- Nem megyünk fürdeni? - vigyorgott ravaszul Justin. 
- Ketten? - vigyorogtam vissza rá.
- Nélküled nem mennék! - kapott ölébe és bementünk a fürdőbe. 
Levetkőztünk. Mielőtt beálltam volna a kádba, levettem kezemről a kötést. Bemásztam Justinhoz.  Elfordította a csapot és ránk engedte a langyos vizet.  Felszisszentem, amikor a víz hozzáért a csuklómon lévő vágásokhoz. Justin ezt  észrevette és azonnal arrébb rakta a zuhanyfejet. 
- Nagyon fáj? - kérdezte.  Nem válaszoltam, csak bólogattam.  - Sajnálom nem akartam. - adott puszit fejem tetejére.
- Semmi baj. Nem a te hibád. Vagyis de! A te hibád! - böktem mutatóujjammal csupasz mellkasára. 
- És? Kitudnálak valahogy engesztelni? - rakta derekamra egyik kezét, így közelebb húzva magához. 
- Lehetséges. - hajoltam közelebb hozzá. 
Ajkaimat ajkaira nyomtam és egy hosszú szájra puszit adtam neki, de ő ezzel nem érte be.  Ajkaim után kapott és megcsókolt. Egy hatalmas nagy csókcsata keletkezett belőle.  Vad és vággyal teli csók volt.  Azt hiszem jó napom lesz. 




Zihálva váltunk el egymástól. Percekig csak egymás szemét fürkésztük. Justin szemeiről ajkaimra pillantott, majd vissza szemeimre. 

Vettem a célzást. Gyorsan kimásztunk a kádból és visszamentünk a szobába.  
Az ajtót kulcsra zártam  és reméltem, hogy Claireék nem most találnak ki valamit, hogy menjünk el valahova. 

Ledobtam magamról a törölközőt és Justint az ágyra löktem. 
Fölé másztam és ráültem ágyékára. A törölköző még rajta volt, de már érzetem, hogy valami készülődik odalent. 

Lassan és amilyen gyengéden csak tudtam megcsókoltam. Ez nem az  a vad csók volt mint az előbbi, hanem egy  érzéki, szerelmes csók. Ajkaink tökéletes harmóniában mozogtam egymáson. Ez volt életem legjobb csókja. 
Jobbat nem is kívánhattam volna. 

Egy hirtelen mozdulat és az eddig alattam fekvő fiú, már fölém kerekedve nézett le rám, gyönyörű barna szemeivel. 

Lassan közelebb hajolt és megcsókolt.  Fhúú basszus, utoljára talán 8. -ban smároltam ennyit. De egyik sem volt ilyen jó, mint amiket Justintól kapok.  Ő az az ember, akire mindig is vágytam. 

Míg csókunk megállás nélkül folytatódott tovább, kezeimet lejjebb vezettem és lerántottam a törölközőt Justinról. 


Tenyeremet mellkasára támasztva eltoltam magamtól. Felálltam és az erkélyhez sétáltam. Lehúztam az összes redőnyt és elhúztam az összes sötétítőt. 
Teljesen besötétítettem és visszamásztam az ágyba. 

- Véged van! - suttogtam szinte ajkaiba. Adtam rá egy puszit és végigpuszilgatva  kidolgozott, izmos hasát, lejjebb haladtam. 
Először csak kezemmel kényeztettem, majd  számba vettem hatalmas férfiasságát és lassan mozgattam fejemet fel-le. 
Justin száját férfias nyögések hagyták el. Belemarkolt hajamba. Gyorsabbra vettem a tempót és nem sokkal később, meleg folyadékot éreztem számban.
Kicsit undorodva, de lenyeltem. 
Felmásztam  Justinhoz, és megcsókoltam.  Ujjaival arcomat simogatta. 

- Ezek itt - mutogatta ujjait - nos, ezektől másodperceken belül a mennyországban leszel. - vigyorgott. 
- Csak van  egy kis hiba. - ültem fel.
- Mi? - ült fel ő is.
- Nekem nem az ujjaid kellenek! - hajoltam hozzá közelebb.
- Kérésed számomra parancs. - felállt és nadrágja zsebéből egy kis csomagot húzott elő.   
Kibontotta és felhelyezte magának.  Visszamászott az ágyba. Pontosabban fölém mászott. 

- Készen állsz? - nézett szemeimbe.
- Nem tudom. Talán inkább majd mádkor oké? - húztam az agyát.
- Tudod, hogy nekem nem mondhatsz nemet? - hajolt közelebb. 
- Tudom! - csókoltam meg. 
Csókunk közben, hát nem mondhatni, hogy lassan, sőt, inkább erőteljesen belém hatolt. A hirtelen mozdulat hatására, egy nagyobb nyögés hagyta el számat.  
- Kikészítelek! - ajkai súrolták enyémeket. 
- Alig várom! - suttogtam.

Lassan mozogni kezdett.  
- Ohh Istenem! - suttogtam.  Ez az érzés, ami ilyenkor hatalmába kerített, valami fenomenális volt.  Olyan gyengéd volt. Minden mozdulatában szeretetét véltem felfedezni.  Ilyenkor éreztem, hogy igazán az övé vagyok.    
Hajába túrtam, ő pedig ezzel gyorsított a tempón.
Szexistenhez illő mozdulatokat végzett. Nyögéseink az egész szobát betöltötték. 
Fantasztikus volt! Erős és határozott lökéseket csinált, ami még közelebb vitt a csúcshoz. 

- Justin! - ziháltam.
- Kérlek! Csak még egy ki-kicsit!  - kapkodott levegő után.
- Nem bírom! 
- Könyörgöm! - gyorsított a tempón. 
Hátam ívbe feszült. Körmeimet Justin hátába mélyesztettem. Nagyon nehezen tudtam már tartani. Úgy éreztem szét robbanok, ha most nem engedem el magam.
- MOST! - mondta Justin. Engedtem szorításomból és egy nagy sóhajtás keretében, elengedtem magam. 

- Fantasztikus voltál! - dőlt le mellém. 
- Ha én az voltam, akkor te mi?  - dőltem mellkasára. 
- Ezt naponta többször kéne csinálnunk! -  simogatta karomat.
- Benne vagyok! - pusziltam meg szíve helyét. 
- Szeretlek! Te vagy életem értelme! - szorított magához.
- Én is szeretlek! Nagyon! Senki sem tud elválasztani tőled! 

Még vagy 10 percig feküdtünk úgy, amikor megcsörrent a telefonom. Felálltam és az asztalhoz sétáltam. Anya hívott.

- Mondd! - mondtam unottan.
- Mikor feküdtetek le először? - kérdezősködött.
- Neked ehhez mi közöd? 
- Semmi, csak tudni szeretném.
- Oké. Osztálykiránduláson. Most boldog vagy? 
- Igen köszönöm. Felhívtam Clairet és megkértem, hogy vegyen neked egy terhességi tesztet, mert aggódom miattad és tudom, hogy te úgy sem vennéd meg. Szóval kérd el tőle és majd hívj, hogy mi lett az eredmény. - tette le.

- Ez bekattant. - néztem a telefon képernyőjét. 
- Ki volt az? - jött oda Jus. 
- Anyám. Azt akarja, hogy csináljak egy terhességi tesztet. 
- Akkor csináld meg!  Terhes úgy sem lehetsz, szóval semmi értelme, de csináld meg és akkor talán megnyugszik. 
- Igazad van! 

Felöltözünk és lemetünk. 
Elkértem Clairetől a tesztet és visszamentem a fürdőbe. Megcsináltam a tesztet.
Szélsebesen rohantam le a lépcsőn.

- TERHES VAGYOK!
                    
                         
  
Kezdet: 2013. 06. 23.
Vége: 2013.08. 11.



Hát, ennyi lett volna Carly és Justin története. Remélem tetszett és örömmel fogtok visszagondolni rá.!:) 
Sziasztok.!<33   

 










8 megjegyzés:

  1. Ez a rész is fenomenális lett! Nagyon sajnálom hogy vége van a blognak. Annyira jókat írtál. Remélem a többit nem akarod abba hagyni. Nagyon sokat kihoztál 20 részből. Ügyes vagy nagyon.♥ Hiányozni fog. :')

    VálaszTörlés
  2. Imádtam blogodat!<3 Kár, hogy befejezted.:/

    VálaszTörlés
  3. istenem, imádom ezt a blogot, a rész pedig nagyon jó lett. remélem a többit nem fogod egy hamar befejezni, vagy csinálsz másikat. puszi<33Paigexoxo♥

    VálaszTörlés
  4. Ennek a "terhes vagyok" kijelentésnek még lehetne folytatása :) nagyon jó történet, kár , hogy abba hagyod :( talán majd később hátha folytatod :)

    VálaszTörlés
  5. Imadom a blogot es a vege... :'( kar h befejezed nagyon ugyes voltal <3

    VálaszTörlés
  6. Nos,Csajos.Kezdjük ott,hogy imádtam ezt a részt is,mint a többit!Nagyon állat lett,főleg a vége!A másik,utálom,hogy vége lett,de totálisan megértelek.Nagyon szerettem a blogodat,s tudd,hogy mindig mosolyogva fogok visszagondolni rá!Remélem még sok ilyen jó blogot fogsz írni!Puszillak! <3 : )

    VálaszTörlés
  7. legyen már egy utolsó utáni rész... Csak amiben összefoglalod a "jövőt"... Szeretlek :))) <3

    VálaszTörlés
  8. hát imádom ezt a blogot ez a kedvencem :D ♥ hát eléggé kíváncsi vagyok hogy mi lenne ez után és remélem egyszer a távoli jövőben újra folytatni fogod mert én biztos itt leszek ;) ♥ :* remélem folytatod :D ♥

    VálaszTörlés